Mi ez? Rendelés Partnerek Telefonszámunk +36-21-333-4444
   Bejelentkezés
Emlékezzen rám!
 
Hírlevél | SMS feliratkozás

Hírlevél | SMS feliratkozás

06 - -

Hibás e-mail címet adtál meg! | Vissza
Hibás telefonszámot adtál meg! | Vissza
 
 
 
 

1. Mit csinál a Pizzagolyó.hu?

A szolgáltatás segítségével megrendelheted pizzagolyód valamelyik éttermi partnerünktől, aki elektronikusan, vagy telefonon értesítést kap a rendelésedről. Ezt követően elkészítik, és házhoz szállítják.. A pizzagolyó.hu egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut valamelyik partnerünk készíti össze és szállítja ki.


2. Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?

Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha az telefonon vagy személyesen rendelnéd meg, SőT internetes rendelés esetén 5% kedvezményt adunk! Mindenkori internetes kedvezményeinkről tájékozódjon az Akciók menüpont alatt.


3. Rendelési folyamat:

Miért kell regisztrálni magam?


A regisztráció azért szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod.


Hogyan tudok regisztrálni a honlapon?


Kattints, a Regisztrálj menüpontra és töltsd ki regisztrációs lapunkat.
Figyelem!
Fontos hogy a regisztrációnál létező e-mail címet és telefonszámot adj meg!
Első rendelés vagy szokatlanul nagy mennyiségű megrendelés esetén kollégánk telefonon ellenőrizheti megrendelésedet.



Milyen fizetési módok közül választhatok?


Készpénz.


Van minimális rendelési összeg?


Nincs.



Mikor kapom meg a rendelést?


Étel házhoz szállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani.


Nyitvatartási időn kívül is leadhatom rendelésemet?


Igen, ha későbbre szeretnél rendelni vagy nincs nyitva még az üzlet, a rendelés elküldésénél megadhatod azt az időpontot amikorra az étel érkezését várod. Vedd figyelembe, hogy a szállítási idő minimum 45-60 perc.



Hogyan jelzem extra igényeimet?

Különleges kívánságaidat érdemes a rendelés ellenőrző képernyőjén a megjegyzés rovatban feltüntetni! (Tipp: ha a megjegyzés rovatba írod a kívánságot, akkor azt megjegyzi a rendszer, és a következő alkalommal is tudod használni!)


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt

Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos pizzagolyó-n kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "előző rendelést" mutató információs blokkban, a bal oldalon.


Lemondhatom-e a rendelésemet?

Étel házhoz szállítás esetén csak akkor mondható le a rendelés, ha a rendelés feladása után 5 percen belül jelezd ezt a pizzagolyó.hu ügyfélszolgálatának.


4. Problémák, reklamáció:

Késik a kiszállítás

Kérjük, a kiírt szállítási időt 10-20 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhoz szállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül, ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!


Hol tudok reklamálni?

Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Minden nap 11-22 óra között telefonon és e-mailen várják jelentkezésed! Azonnali probléma esetén 15 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatunk.


Panaszom van, kihez fordulhatok?

Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat, vagy az info@pizzagolyo.hu jelezheted.. Ha pedig minden kötél szakad, akkor a következő internetes oldalakat ajánljuk: Tudatosvásárló.hu, Fogyasztóvédelem.


5. Elfelejtettem a jelszavam

Ha elfelejtetted jelszavad, akkor a nyitó képernyő bal oldalán kattints az "jelszóemlékeztető" linkre. Itt add meg felhasználóneved és e-mail címedet, ahova elküldjük hozzáférésed adatait. Ha nem tudsz e-mail címet megadni, akkor keresd fel ügyfélszolgálatunkat!


Kérhetek-e számlát, ha étkezési jeggyel fizetek?

A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg, ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.


Reméljük útmutatónkkal segítettük a Pizzagolyó.hu honlapjának használatát!


Ha kérdésed van feladott megrendeléseddel kapcsolatban, akkor írj az info@pizzagolyó e-mail címre, vagy hívd a 06-21-333-4444-es telefonszámot.

A rendeléshez regisztrálnod kell vagy bejelentkezned

 

Klikk a képre!


Skype Me™!

Hívj minket ingyen!

11-22-ig

Oszd meg ismerőseiddel:

Share/Save/Bookmark

website availability